“Pazarlama, dijital ekonomide müşterinin değişen yollarına uyum sağlamalıdır. Bu bağlamda, 21. yüzyılın en önemli uygulamalarından e CRM, giderek artan rekabet ortamında günümüz işletmelerini müşteri ilişkileri yönetim sürecini elektronik ortamda gerçekleştirme yoluna sürüklemiştir.
Akademisyenlere, kendini geliştirmek isteyen üniversite öğrencilerine, günümüz rekabet ortamında yenilikçi bir anlayış benimseyen işletmelere, güncel pazarlama trendlerini anlamak isteyen herkese faydalı olacak bir kaynak kitap.”
Prof. Dr. Yavuz Odabaşı
Ürün Adı: E-CRM Elektronik Ortamda Müşteri İlişkileri Yönetimi
Ürün Kodu: 9786057950574
Yazar: Ece Armağan
Basım Yılı: 2019
Kapak Türü: Karton Kapak
Sayfa Sayısı: 208
Kağıt Cinsi: 2. Hamur
Çevirmen: