Günlük hayattaki birçok etkileşim, yarışma olarak adlandırılabilir. Doğadaki canlıların eş bulup çiftleşmek için birbirleriyle mücadele etmeleri, okulların öğrenci kabulü, seçim çalışmaları yapan politikacılar, spor müsabakaları, savaşlar, politik lobi faaliyetleri, şirketler arası araştırma ve geliştirme yarışları, şirket içi yükselme için personel mücadeleleri gibi örneklerin her biri yarışma sınıfına girer. Bu kitap, bu tür yarışmaların ekonomi teorisinde nasıl modellendiklerini, bu modellerin deneylerle nasıl test edildiğini ve testler sonucunda çıkan ilginç sonuçları tartışmakta, konuyla ilgili literatürün kapsamlı bir anlatımını sunmaktadır.
Ürün Adı: Ekonomide Yarışmaların Motivasyona Etkisi
Ürün Kodu: 9786052294123
Yazar: Mürüvvet Büyükboya Ayvaz Çavdaroğlu
Basım Yılı: 2018
Kapak Türü: Karton Kapak
Sayfa Sayısı: 128
Kağıt Cinsi: 2. Hamur
Çevirmen: