Son yıllarda sayıları giderek artan kamu spotları, özellikle kamu sağlığını korumak adına sıkça yayınlanmaktadır. Bu tür kamu spotlarında, hedef kitlenin dikkatini çekmek ve ikna etmek için korku bileşenleri ve tartışmalı reklam türüne ait özellikler kullanılmaktadır.
İkna edici iletişimin ana amaçlarından biri, tutumu değiştirmek ve bunun sonucunda, istenen bir davranış değişikliği oluşturmaktır. Çok kolay olmayan bu değişim için iletişimciler, hazırladıkları mesajlarda, insan için tarih boyunca bir motivasyon kaynağı olan korku öğesini, bir çekicilik türü olarak kullanmaktadır.
Bu kitapta, korku çekiciliğinin ve tartışmalı reklam özelliklerinin kamu spotlarında kullanımı incelenmiş ve bu alandaki araştırmalara katkıda bulunmak amaçlanmıştır.
Ürün Adı: İkna Edici İletişim, Korku Çekiciliği, Tartışmalı Reklam Kavramı ve Kamu Spotları
Ürün Kodu: 9786057487711
Yazar: Tuba Çevik Ergin
Basım Yılı: 2020
Kapak Türü: Karton Kapak
Sayfa Sayısı: 141
Kağıt Cinsi: Kitap Kağıdı
Çevirmen: