Bugün Türkiye medyasina yöneltilen elestiriler sadece yakin zamanda ortaya çikan sosyopolitik ve ekonomik sorunlardan kaynaklanmiyor. Cumhuriyetin ilk yillarindan itibaren otosansür, politik baskilar ve toplumsal aydinlanmadaki pasif durumu gibi çok çesitli elestirilere maruz kalmis olan medyanin, özellikle son dönemde daha da fazla elestirilmesi tesadüf degildir. Elestiriler genel olarak medyanin kendisine yönelik baskilara yeterli direnisi göstermemesi temelinde dillendirilse de; medya sahipligi, gazetecilerin özlük ve sendikal haklari, kültürel çesitliligi yansitma konusundaki isteksizlik ve milliyetçiligin yeniden üretimi gibi, Türkiye medyasinin iç dinamiklerine ait problemlerin varligi da vurgulaniyor.Türkiye Medyasini Anlamak, bu tartismalar baglaminda, yaygin medya temsilcileri, akademisyenler, politikacilar ve sivil toplum kuruluslari mensuplarina yöneltilen sorularla “Türkiye’de demokrasinin gelisimine katki saglayacak bir gazetecilik ve basin anlayisi gelistirmek mümkün olacak midir?” sorusuna cevap ariyor.Ahmet Faruk ÜnsalAbdurrahman KurtAdem Yavuz ArslanAlper GörmüsAltan TanAmed DicleCengiz ÇandarDilek KurbanEdibe SözenEren KeskinErol ÖnderogluErtugrul ÖzkökEsra ArsanFaruk BalikçiFatih AltayliFethullah KirsanGüray ÖzHaluk SahinHasan CemalHüseyin ÇelikIbrahim AydinJoost LagendijkLeyla AyazMehmet Ali BirandMehmet BaransuMehmet BekârogluMehmet KamisMehmet KayaMümtazer TürköneMustafa KaraaliogluNamik DurukanNuray MertNuri GürgürÖztürk TürkdoganRagip DuranRemzi KetenciRuhsar DemirelRusen ÇakirSezgin TanrikuluTansel ÇölasanTarik TavadogluTuran ÖzlüÜmit ÖzdagÜmit SezginVeli ToprakYavuz Baydar
Ürün Adı: Türkiye Medyasını Anlamak:Demokratik Bir Yapı Mümkün mü? İletişim Dünyasının 46 Önemli İsmiyle
Ürün Kodu: 9786055029036
Yazar: Ekmel Geçer
Basım Yılı: 2013
Kapak Türü: Karton Kapak
Sayfa Sayısı: 332
Kağıt Cinsi: Kitap Kağıdı
Çevirmen: