Küresellesme ile birlikte spor kavrami da hizli bir gelisme göstermis ve günümüzde spor endüstrisi adiyla, dünyaninönde gelen bes endüstrisi arasindaki yerini almistir. Sinir tanimaksizin kendi imparatorlugunu olusturan bu kavram 'spor pazarlamasi' olarak tanimlanan disiplin çerçevesinde: pazarlama ve pazarlama iletisimi alanlari ile marka yönetimi ve medya iliskileri açisindan pek çok degisimi bünyesinde barindirarak gelisimine devam ettirmektedir. Günümüzde, bu degisim ve gelisimlerin etkileri elbette Türkiye'de de yogun bir biçimde hissedilmektedir.Içinde bulundugumuz sürecin akademik bir bakis açisi ile ele alindigi bu çalismada, ülkemizde yasanan örneklerin toplumsal boyuttaki etkilerinin yani sira sportif etkileri ve medya yansimalarina da deginilmektedir.
Ürün Adı: Türkiye'de Spor ve Medya
Ürün Kodu: 9786056378447
Yazar: Kollektif
Basım Yılı: 2014
Kapak Türü: Karton Kapak
Sayfa Sayısı: 420
Kağıt Cinsi: Kitap Kağıdı
Çevirmen: